به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان ، نشست ارزیابی طرح تکریم ارباب رجوع شرکت های تابعه وزارت نیرو در استان زنجان با حضور بازرس ویژه وزیر محترم نیرو برگزار گردید . در این نشست آقای مهندس شهرابی در خصوص اهمیت و ارتقای ارایه خدمات مطلوب صنعت آب و برق به مردم اشاره کرد و گفت : دستور العمل ها و شیوه های ارزیابی و هفت برنامه تحول اداری برای اجرای طرح تکریم ارباب رجوع به شرکتهای تابعه ابلاغ شده و این شاخص ها بعنوان معیار ارزیابی شرکتها به اجراء درخواهد آمد . وی گفت : هفت برنامه مصوب بمنظور تحول اداری در زمینه های منطقی نمودن اندازه دولت ، ارایه خدمات مطلوب به مردم ، اطلاع رسانی سریع و دقیق ، پای بندی به ضوابط و قوانین رفتار مناسب با ارباب رجوع ، نظر سنجی از مشترکین و مخاطبین بهبود ، اصلاح ، شفاف و مستند سازی روشهای ارایه خدمات را مهمترین برنامه های ارزیابی است و نمایندگان شرکتهای تابعه وزارت نیرو برای ارزیابی به شرکتهای صنعت آب و برق مراجعه و آنها براساس معیارهای موجود ارزیابی خواهند نمود . درادامه این نشست مدیران عامل و نمایندگان طرح تکریم شرکتهای تابعه وزارت نیرو در استان زنجان دیدگاهها و نظرات خود را در خصوص جایگاه طرح تکریم ارباب رجوع بیان نمودند . روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان