در راستای پاسخگویی به سئوالات و تماس های تلفنی مردمی:
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان، در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و تاکیدات استاندار زنجان مبنی بر تسریع در انتقال مشکلات و نظرات مردم به مدیران مربوطه و پاسخگویی به درخواست ها و مشکلات شهروندان، اکبر باقری رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب منطقه ای زنجان با حضور در سامانه سامد، بصورت تلفنی به سوالات مردم پاسخ داد و در جریان درخواست ها و مشکلات و نظرات آنان قرار گرفت.
لازم به ذکر است، مردم استان می توانند از طریق سامانه سامد طبق برنامه زمان بندی اعلام شده، با شماره تماس ۱۱۱ سوالات و مشکلات خود را بطور مستقیم با مدیران دستگاه های دولتی مطرح نمایند.