بیست و سومین جلسه ملاقات مردمی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان ، صبح امروز 29 مهرماه راس ساعت 9 جلسه ملاقات مردمی مدیرعامل این شرکت راستای برقراری ارتباطی پویا و دو سویه بین کشاورزان، بهره برداران و صاحبان صنایع برگزارشد.
در این جلسه مراجعین بدون واسطه به بیان مشکلات و مسائل خود پرداختند و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان پس از شنیدن بی واسطه درخواستها، مطالبات، مشکلات، انتقادها و نظرات کشاورزان و بهره برداران ، صاحبان صنایع و تولید کنندگان دستورات لازم را در جهت رسیدگی سریع به مشکلات آنان صادر نمود.
باقری اظهار کرد: گفتگو و شنیدن درد دل های بدون واسطه و رو در رو با مردم باعث افزایش رضایتمندی شده و این موضوع میزان اعتماد متقابل مردم و مسئولین را بالا می برد.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان با بیان اینکه تمامی مدیران و مسئولان حوزه های مختلف این شرکت و امور منابع آب شهرستانهای تابعه همه روزه درب اتاقشان به روی مراجعین باز است و ملزم به پاسخگویی به مشکلات و مطالبات قانونی مراجعه کنندگان هستند.