|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان زنجان:

با برگزاری جلسات هفتگی ملاقات مردمی؛ درصدد بررسی، رفع مشکلات و پیگیری مطالبات عمومی هستیم

در راستای حل مشکلات شهروندی و طرح تکریم ارباب رجوع؛ شرکت آب منطقه ای زنجان میزبان کشاورزان، صاحبان صنایع و عموم مردم در جلسات ملاقات عمومی یکشنبه هر هفته است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان، با توجه به نیاز برقراری ارتباطی پویا و دو سویه بین شهروندان و مدیریت شرکت آب منطقه ای زنجان؛ یکشنبه هر هفته جلسات دیدار مردمی انجام گرفته و در این نشست صمیمی؛ هم استانیها در تمام صنوف بدون واسطه به بیان مشکلات و مسائل خود با مدیرعامل می پردازند.

اکبر باقری با بیان اینکه شهروندان عامل اصلی تقویت زیرساخت ها هستند؛ یکی از محورهای مدیریتی خود را جلب رضایت شهروندان عنوان کرد و گفت: در این راستا علاوه بر حضور و بازدید دوره ای از مناطق مختلف استان و امور منابع آب نواحی، در محل دفتر خود نیز پذیرای مراجعین از تمام نقاط استان در ملاقات عمومی هستیم.
وی شنیدن بی واسطه درخواست‌ها، مطالبات، مشکلات، انتقادها و نظرات ارزنده مردم را از نتایج مثبت ملاقات مردمی دانست و اظهار کرد: گفتگو و شنیدن درد دل های بدون واسطه و رو در رو با مردم باعث افزایش رضایتمندی شده و میزان نارضایتی را به میزان قابل ملاحظه ای کاهش می دهد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان با بیان اینکه تمامی مدیران و مسئولان حوزه های مختلف در همه روزهای اداری درب اتاقشان به روی اربابان رجوع باز است و ملزم به پاسخگویی به مشکلات و مطالبات مراجعه کنندگان هستند؛ ابراز داشت: اما با توجه به پیچیدگی برخی مشکلات و تمایل شهروندان جهت دیدار با مدیر عامل؛ جلسه ملاقات مردمی با مردم برگزار می شود تا در راستای دیدارهای انجام شده در صورت عدم نقض قانون، رسیدگی به مطالبات و مشکلات شهروندان با هم اندیشی معاونین ، مدیران و روسای امور و ستادی در پروسه زمانی کوتاهتری انجام می شود  .

وی با اشاره به اینکه در جلسات ملاقات مردمی علی الرغم درخواست شهروندان، امکان حل و فصل کامل تمامی مشکلات مطرح شده مطابق خواسته آنها وجود ندارد ؛ خاطرنشان کرد: برخی از موضوعات به دلیل منع قانونی قابل رسیدگی نیست؛ اما با استناد به قانون؛ دلیل عدم رسیدگی به مطالبات آنها توضیح داده شده و در فضایی صمیمی و مناسب؛ مراجعه کننده آگاه سازی و اقناع می شود که بسیاری از شهروندان با وجود عدم رسیدن به خواسته مورد نظر با اطلاع از فرایند اداری و قوانین و رفتار مناسب و احترام آمیزی که با آنها انجام شده است با رضایت کامل دفتر را ترک می کنند.

باقری اغلب مراجعات مردمی را پیگیری آب بهای مصرفی ، تامین آب برای کشاورزی، صنعت و خدمات ، نصب کنتور هوشمند، پرونده های ارجاع شده به کمسیون آب زیرزمینی و دیگر موارد مشابه دانست و عنوان کرد: همکاری لازم در تسهیل و تسریع در رسیدگی به درخواست های مراجعین در صورت عدم منع قانونی از سوی شرکت آب منطقه ای زنجان صورت میگیرد تا در توسعه و آبادانی استان وظیفه و سهم خود را بخوبی انجام دهیم.

گفتنی است مراجعه کنندگانی که تمایل به ملاقات با مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان را دارند می توانند به صورت حضوری و یا  تماس تلفنی با شماره های 33136330 و 33136332 و 33136128  هماهنگی لازم را جهت ملاقات حضوری ثبت و انجام دهند.

کد خبر: 3768
  تاریخ خبر : 25 شهریور 1403
  آخرین به‌روزرسانی : 25 شهریور 1403
 کارشناس روابط عمومی
 119
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 214
  • بیشترین بازدید همزمان : 516
  • بازدید امروز : 11,575
  • بازدید دیروز : 25,213
  • کل بازدید : 8,769,395
  • آخرین به روزرسانی : 27 آبان 1403 17:13:08
  • شناسه IP شما : 18.221.183.34

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : زنجان، ضلع شمالی فلکه قائم، شرکت سهامی آب منطقه‌ای زنجان
  • کدپستی : 4513713133
  • تلفن : 02433441041
  • ارتباط مستقیم دفتر بازرسی : 11-02433136310
  • پست الکترونیکی : info[at]znrw.ir
  • پیامک : 3000819190
  • تلفن گویا : 02433136000