مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان در مصاحبه با خبرنگارخبرگزاری صدا و سیمای زنجان:
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان، باقری با اشاره به اهمیت بهبود تعاملات بین سازمان و جامعه تحت پوشش آن افزود: یکی از مهم ترین وظایف یک روابط عمومی پویا و فعال، تلاش برای انتشار فعالیت ها و اهداف سازمانی و برانگیختن توجه عمومی نسبت به عملکرد آن سازمان یا مجموعه می باشد ، البته باید ارتباط دو سویه باشد و مشکلات و چالش ها هم به گوش مدیران برسد تا درصدد رفع و حل آن باشند.
وی ادامه داد : به هر میزان روابط عمومی قوی تر عمل کند موجب افزایش رضایت مندی می شود و یکی از ابزارهای روابط عمومی اطلاع رسانی در سایت و شبکه های اجتماعی به جمعیت تحت پوشش است که باید با قدرت و با برنامه در جهت اقناع گیرندگان خدمات گام بردارد.
شایان ذکر است، در این مراسم محسن افشارچی استاندار زنجان از اکبر باقری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان به جهت کسب عنوان مدیر برتر رسانه ای استان با اهداء لوح تقدیر، تجلیل نمود.