درمراسم اختتامیه جشنواره روابط عمومی های برتر دستگاه های اجرایی در سال1402:
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان، محسن افشارچی روز چهارشنبه 20 تیرماه در اختتامیه جشنواره روابط عمومی های برتر دستگاه های اجرایی استان، اگفت: روابط عمومی ها مجموعه ای از مستندات را در خود جای داده اند و همواره در اکثر برنامه های مهم حضور دارند که این مهم از اهمیت آنها حکایت دارد.
افشارچی با بیان اینکه روابط عمومی ها ورودی و خروجی دارند، اظهار داشت: خروجی آنها به معنای معرفی دستگاه اجرایی به بیرون است و ورودی آنها هم حساسیت مردم به اتفاقات حول دستگاه اجرایی و لزوم پاسخگویی به آنها را شامل می شود.
استاندار زنجان با بیان اینکه صرفا ارائه عملکرد دستگاه ها از روابط عمومی ها پذیرفتنی و کافی نیست، ادامه داد: امروزه در فضای مجازی مسائل و موضوعاتی مطرح می شود که روابط عمومی ها باید به آن توجه داشته و پاسخگو باشند.
این مسوول با تاکید بر اینکه روابط عمومی ها باید بر مسیر حرکت خود واقف باشند، ادامه داد: متاسفانه اقدام روابط عمومی یک دستگاه در زنجان، سایر اقدامات خوب صورت گرفته را تحت الشعاع قرار داد.
وی با بیان اینکه خروجی فعالیت روابط عمومی ها اهمیت بسزایی دارد، گفت: امروزه زمان گفتن و اقناع کردن است و امیدواریم همه روابط عمومی های دستگاه های اجرایی به این مهم توجه داشته باشند.
استاندار زنجان با بیان اینکه نرم افزارهای مدیریت و حکمرانی از دهه ۶۰ به روز رسانی نشده است، گفت: مدیریت های درون سازمانی باید به سمتی حرکت کنند که روابط عمومی ها عملکرد بهتری داشته باشند.
در پایان این مراسم، از لیلا امیدوار بعنوان مدیر پیشکسوت بازنشسته روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان، با اهداء لوح تقدیر ، تجلیل شد.