|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

درجهت رسیدگی سریع به مسائل و مشکلات مردم استان در حوزه منابع آب :

دوازدهمین جلسه ملاقات مردمی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان برگزار شد

دوازدهمین جلسه ملاقات مردمی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان مانند یک شنبه هر هفته، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان، در این جلسه که با هدف پاسخگویی و رفع مشکلات ارباب رجوع برگزار شد،  اکبر باقری مدیر عامل شرکت ضمن دیدار مستقیم با مردم و آگاهی از نیاز های آن ها، در خصوص رفع مشکلات مطرح شده، دستورات لازم را در چارچوب قانون به معاونین و مدیران واحدهای مربوطه صادر کرد.

شایان ذکر است، دیدارهای مستقیم و حضوری با هدف آگاهی بیشتر به نیازها و مطالبات ارباب رجوع  و افزایش سطح کیفیت خدمت رسانی به مردم و رسیدگی به مسائل و مشکلات آن ها، به صورت هفتگی (یک شنبه ها) و به شکل مستمر برگزار می شود،که بیشتر این مراجعات در خصوص درخواست تخصیص آب، چگونگی نصب کنتورهای هوشمند ، تعدیل پروانه ها و جابجایی چاه و غیره توسط کشاورزان، بهره برداران و سایر اقشار مردم مطرح می شود که بررسی های لازم برای رسیدگی انجام می شود.

کد خبر: 3692
  تاریخ خبر : 3 تیر 1403
 سعید
 238
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 108
  • بیشترین بازدید همزمان : 516
  • بازدید امروز : 15,035
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 9,024,544
  • آخرین به روزرسانی : 13 آذر 1403 15:14:34
  • شناسه IP شما : 18.216.53.7

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : زنجان، ضلع شمالی فلکه قائم، شرکت سهامی آب منطقه‌ای زنجان
  • کدپستی : 4513713133
  • تلفن : 02433441041
  • ارتباط مستقیم دفتر بازرسی : 11-02433136310
  • پست الکترونیکی : info[at]znrw.ir
  • پیامک : 3000819190
  • تلفن گویا : 02433136000