به منظور رسیدگی به درخواست ها و مطالبات مردمی در خصوص مسائل آبی انجام شد؛
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان، علی طاهری با بیان این مطلب اظهار کرد: سامانه تلفنی ۱۱۱ ، مجاری شبکه یکپارچه ارتباط مردم و دولت (سامد) و در راستای ارتباط بی واسطه مردم و دستگاه های اجرایی و همچنین افزایش تعاملات در سراسر کشور برقرار شده است؛ به نحوی که هر یک از شهروندان میتوانند ایدهها، پیشنهادها، انتقادات و درخواستهای خود از دولت و دستگاههای اجرایی را از طریق آن مطرح کنند.
وی در ادامه افزود: این درخواست ها در بستر سامانه سامد صرفا به مسائل مرتبط با عرضه و تقاضای آب به تفکیک بخش های مصرف(صنعت، شرب، خدمات و کشاورزی) برای هم وطنان اختصاص دارد.
طاهری در پایان خاطر نشان کرد: پس از ثبت نظرات و درخواست های شهروندان، کد پیگیری و راهنمایی های لازم به آن ها داده شد و مردم عزیز می توانند از طریق کد دریافتی اقدامات انجام شده را پیگیری نمایند.
وی اذعان داشت: مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان به جهت فراهم سازی و زمانبندی مناسب آبگیری و بهره برداری برخی از طرحهای عمرانی شرکت که با حضور ریاست جمهوری اسلامی ایران در هفته های آتی صورت خواهد گرفت در تهران حضور داشتند که معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای زنجان به نیابت از ایشان پاسخگوی سدوالات مردم استان بود.