در جلسه کمیته سلامت اداری،صیانت از حقوق مردم و مبارزه با رشوه در شرکت آب منطقه ای زنجان:
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان، در این جلسه ابتدا دستورات جلسه شامل در خصوص لزوم ثبت درخواست و ارایه رسید به اشخاص متقاضی، احصاء گلوگاههای فساد و تعارض منافع در سال 1402و الزامات و شکایات مندرج در قانون دیوان عدالت اداری قرائت گردید.
در ادامه، اهم ظرفیت های قانونی و صلاحیت دیوان عدالت اداری در رسیدگی به شکایات و اعتراضات ،امکان ارجاع پرونده به کارشناس،رسیدگی به اعنراضات،تظلمات و شکایات اشخاص حقیقی و حقوقی،رسیدگی به اعتراضات و شکایات از آراء و تصمیمات قطعی هیأت های رسیدگی به تخلفات اداری و کمیسیونها،رسیدگی به دعاوی مطالبه خسارت و اهم تکالیف و وظایف دستگاههای اجرایی پس از صدور حکم و قطعیت آن از سوی شعب دیوان،اجرای رأی وحدت رویه یا ایجاد رویه از سوی دستگاه اجرایی جهت جلوگیری از طرح شکایات جدید در دیوان تشریح گردید.
شایان ذکر است در این جلسه نسبت به موارد مطروحه توسط اعضای جلسه بحث و تبادل نظر صورت گرفت و مقرر گردید در خصوص موارد مطروحه نسبت به اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به کلیه کارکنان شرکت اقدامات لازم صورت پذیرد.