دردیدار با مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری :
این گزارش حاکی است :ملاقات مردمی چهره به چهره ،رسیدگی به درخواستها و شکایات ،ارتباطات مردمی و میز خدمت از جمله مواردی بودند که پیرامون آنها به بررسی و تبادل نظر پرداخته شد .
شایان ذکر است با عنایت به توسعه همه جانبه ارتباطات مردمی و ایجاد وظایف و ماموریت های جدید دولت در حوزه مرکز ارتباطات مردمی ، نقش آفرینی مدیران دستگاههای اجرایی در این ارتباطات دو سویه ، ارتقاء سطح و سرعت پاسخگویی موثر ، فراهم نمودن بسترهای نرم افزاری و سخت افزاری لازم و به کارگیری کامل ظرفیت والای نیروی انسانی متخصص ،متعهد و کارآمد ،مورد تاکید قرار گرفت.