در سه ماهه نخست سالجاری:
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان، "اسماعیل افشاری" مدیرعامل شرکت ، در جلسه هفتگی ملاقات مردمی، درخواست مراجعه کنندگان تلفنی و حضوری را بررسی و دستورات لازم را به واحدهای مربوطه جهت رسیدگی و اقدام لازم، صادر نمود.
گفتنی است، در این جلسات که به صورت هفتگی برگزار میشود طی بهار سالجاری 80 نفر از مراجعین بصورت حضوری یا غیرحضوری با مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان ملاقات داشتند و درخواستهای خود را با عناوین و موضوعات مختلف اعم از: راه ارتباطی سدهای استان،تخفیف و تقلیل در جریمه خسارت وارده به آبخوان، درخواست مجوز چاه برای مصارف کشاورزی و صنعتی،چاه جایگزین قنات ،حق آبه و ... ارائه و پاسخهای لازم را دریافت نمودند.