سومین جشنواره ارزیابی روابط عمومیهای صنعت آب و برق کشور برترینهای خود را شناخت
بر اساس نتایج، این جشنواره 127 شرکت از صنعت آب و برق را در 14 محور شامل "انتشارات و مستندسازی"، "ارتباط درون سازمانی"، "حضور در فضای مجازی"، "ارتباط با پایگاه خبری وزارت نیرو (پاون)"، "ارتباط با رادیو تلویزیون اینترنتی"، "فرهنگسازی و آموزش همگانی"، "تبلیغات محیطی و رسانهای"، "ارتباط با رسانهها (دیداری، شنیداری، مکتوب و مجازی)"، "جشنواره و نمایشگاه"، "آموزش همکاران روابط عمومی و اصحاب رسانه"، "مدیریت و برنامهریزی"، "پژوهش و افکارسنجی"، "نوآوری و خلاقیت" و "پویش #هرهفته_الف_ب_ایران" مورد ارزیابی قرار داده است.
به گفته "صدیقه ببران"مدیرکل دفتر روابط عمومی و اطلاعرسانی وزارت نیرو، پس از مرحله اول غربالگری و گزینش آثار که در شرکتهای مادر تخصصی وزارت نیرو صورت گرفته بود ، داوری مرحله دوم ، در گروههای تخصصی دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو صورت گرفت ودر نهایت آثار منتخب به مرحله داوری نهایی راه یافتند و نهایتا آثار 68 شرکت در 14 محور حایز رتبههای برتر جشنواره سوم شدند.
در آیین پایانی این جشنواره که ظهر شنبه 16 مردادماه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، برترینهای صنعت آب و برق در موضوعات مختلف معرفی و از آنها تقدیر شد .گفتنی است، روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان در بخش برگزاری جشنواره و نمایشگاه موفق به کسب عنوان سوم این دوره از جشنواره شد.