گزارش رسیدگی به شکایات شرکت دربین شرکتهای تابعه وزارت نیروبرترشناخته شد

ه گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان دردومین همایش نظارت پیشگیرانه وپاسخگویی عا لمانه بارویکردتبین قانون ارتقای سلامت اداری که درمحل سالن همایش وزارت نیرو برگزارگردید دراین همایش گزارش دفتر بازرسی ...

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان دردومین همایش  نظارت پیشگیرانه وپاسخگویی عا لمانه بارویکردتبین قانون ارتقای سلامت اداری که درمحل سالن همایش وزارت نیرو برگزارگردید دراین همایش گزارش دفتر بازرسی شرکت   آب منطقه ای زنجان بعنوان گزارش برترانتخاب گردید.آقای حسین پور کارشناس بازرسی و رسیدگی به شکایات گفت : مهمترین اهداف این گزارش پاسخگویی عالمانه و تبیین قانون ارتقای سلامت اداری است.وی شفاف سازی ، اعتمادسازی و افزایش پاسخگویی به موقع برای مخاطبین ازموثرترین خدمات ارایه شده به مشترکین است افزود: این دفتر با همکاری مجموعه کارکنان توانست بهترین عملکرد در زمینه ارایه گزارش در بین کلیه شرکتهای تابعه وزارت نیرو بعنوان گزارش منتخب شناخته شود و این موفقیت حاصل تلاش ارزشمند کارکنان شرکت آب منطقه ای زنجان است .
 
                                                                                                                                                                                               

 روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان

کد خبر: 242
  تاریخ خبر : 28 خرداد 1391
 1196
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 237
  • بیشترین بازدید همزمان : 516
  • بازدید امروز : 36,523
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 10,695,843
  • آخرین به روزرسانی : 10 بهمن 1403 15:36:09
  • شناسه IP شما : 3.144.255.247

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : زنجان، ضلع شمالی فلکه قائم، شرکت سهامی آب منطقه‌ای زنجان
  • کدپستی : 4513713133
  • تلفن : 02433441041
  • فاکس : 11-02433136310
  • پست الکترونیکی : info[at]znrw.ir
  • پیامک : 3000819190
  • تلفن گویا : 02433136000