بازدید مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان از امورمنابع آب این شهرستان
در ابتدای این بازدید،مهندس سرمستی مدیر امورمنابع آب زنجان با تشریح وضعیت این امور در راستای خدمت رسانی بهتر و سریع تر به مردم این شهرستان،اظهار کرد:در تلاش هستیم با همکاران این مجموعه با حداکثر توان و نیروی انسانی موجود خدمات شایانی به مراجعین ارایه دهیم،هرچند این موضوع نیازمند حمایت و همکاری لازم از سوی مسئولین ستادی می باشد.
در این بازدید،مهندس رضاپور ضمن تاکید بر حل برخی مسائل و مشکلات امورمنابع آب به لحاظ تدارکاتی و تجهیزات اظهارکرد:اغلب مراجعین ستادی به امور آب زنجان مرتبط هستند و این موضوع توجه ویژه به حقوق شهروندی و پیگیری این امر توسط مدیر این مجموعه را در مسیر دستیابی و تحقق هر چه بیشتر اهداف طرح تکریم ارباب رجوع را می طلبد.
وی ادامه داد: تبادل تفاهم نامه طرح ساماب با دفاتر پیشخوان دولت و میز خدمت الکترونیک بخش مهمی از فعالیت های شرکت آب منطقه ای زنجان و امور منابع آب شهرستاهای تابعه است و به منظور ارائه خدمات به موقع، سریع و آسان به ارباب رجوع و همچنین ارتقاء رضایت مندی آنان در زیرمجموعه صنعت آب استان می باشد.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان، تجهیز و راه اندازی میز خدمت حضوری در امور منابع آب تابعه شرکت آب منطقه ای زنجان را، امری بسیار مهم و ضروری قلمداد کرد و افزود: ارتقاء شرایط موجود میز خدمت در امور آب زنجان که شهرستان پرجمعیت است، می تواند تاثیر چشمگیری در بهبود شرایط موجود طرح تکریم، ارائه خدمات و انجام هر چه بهتر فرآیندها داشته باشد.