ارتباط تلفنی مستقیم مردم با مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان در محل استانداری برگزارشد.
این گزارش حاکی است عمده در خواست های مردم استان از مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان شامل؛ موضوعات مرتبط با درخواست چاه به جای قنات،در خواست اشتغال و استخدام در این شرکت،طریقه و زمان رسیدگی به پرونده های کمسیون آبهای زیرزمینی،درخواست کف شکنی چاه های عمیق،الزام نصب کنتور هوشمند،عدم صدورمجوز حفرچاه در دشت های ممنوعه و بحرانی به لحاظ کمبود آب،ثبت نام فرمهای یک برای چاههای فاقد پروانه،برداشت های غیرمجاز و در نهایت درخواست همکاری سازمانهای مردم نهاد استان با شرکت آب منطقه ای زنجان بود که مهندس رضاپور به آنها پاسخ داد.