بسمه تعالی
فرم راهبرد مشارکت
در راستای اجرای طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع و حقوق شهروندی در نظام اداری، شهروندان حق دارند تا سیاستها، فرآیندهای اداری، تصمیمات و اقدامات دستگاههای اجرایی را نقد نموده و آزادانه پیشنهادات خود را در این مورد ابراز نمایند.
لذا شرکت آب منطقه ای زنجان بمنظور نیل به اهداف مندرج در منشور اخلاقی و خط مشی شرکت، دریافت هرگونه انتقاد، اظهار نظر و پیشنهاد از سوی مراجعان و ذینفعان را مشتاقانه ارج نهاده و از آن بعنوان زمینه ساز رشد و ارتقاء خدمات استفاده می نماید و از طریق مختلف مشروح در ذیل نسبت به ارتقاء سطح رضایتمندی ذینفعان و سایر مردم اقدام نموده است.
عموم مردم می توانند از راه های زیر نظرات و پیشنهادات خود را به شرکت آب منطقه ای زنجان ارسال فرمایند.
1-نظرسنجی خدمات شرکت:
2-سامانه رسیدگی به شکایات:
3-سامانه نظام پیشنهادات:
4-ارتباط با مدیرعامل:
5-ارتباط با مدیران ارشد شرکت:
6-دریافت پیام: