بیانیه راهبرد مشارکت

بسمه تعالی

فرم راهبرد مشارکت

در راستای اجرای طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع و حقوق شهروندی در نظام اداری، شهروندان حق دارند تا سیاستها، فرآیندهای اداری، تصمیمات و اقدامات دستگاه‌های اجرایی را نقد نموده و آزادانه پیشنهادات خود را در این مورد ابراز نمایند.

لذا شرکت آب منطقه ای زنجان بمنظور نیل به اهداف مندرج در منشور اخلاقی و خط مشی شرکت، دریافت هرگونه انتقاد، اظهار نظر و پیشنهاد از سوی مراجعان و ذینفعان را مشتاقانه ارج نهاده و از آن بعنوان زمینه ساز رشد و ارتقاء خدمات استفاده می نماید و از طریق مختلف مشروح در ذیل نسبت به ارتقاء سطح رضایتمندی ذینفعان و سایر مردم اقدام نموده است.

عموم مردم می توانند از راه های زیر نظرات و پیشنهادات خود را به شرکت آب منطقه ای زنجان ارسال فرمایند.

1-نظرسنجی خدمات شرکت:

 

2-سامانه رسیدگی به شکایات:

 

3-سامانه نظام پیشنهادات:

 

4-ارتباط با مدیرعامل:

 

5-ارتباط با مدیران ارشد شرکت:

 

6-دریافت پیام:

 تاریخ ثبت : 7 مرداد 1399
  آخرین به روزرسانی : 19 اردیبهشت 1401
 
 3250
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 266
  • بیشترین بازدید همزمان : 516
  • بازدید امروز : 27,646
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 12,414,101
  • آخرین به روزرسانی : 21 اسفند 1403 09:05:23
  • شناسه IP شما : 3.144.163.9

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : زنجان، ضلع شمالی فلکه قائم، شرکت سهامی آب منطقه‌ای زنجان
  • کدپستی : 4513713133
  • تلفن : 02433441041
  • فاکس : 11-02433136310
  • پست الکترونیکی : info[at]znrw.ir
  • پیامک : 3000819190
  • تلفن گویا : 02433136000