بیانیه توافق سطح خدمات در تارنما

قابل توجه بازدید کنندگان محترم

بدینوسیله توافق نامه سطح خدمات پورتال شرکت آب منطقه ای زنجان را به اطلاع میرساند:

مقدمه :

  • تارنمای شرکت آب منطقه ای زنجان  مجهز به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و نظرات و پیشنهادات شما متقاضیان گرامی از طریق منوی "تماس با ما " میباشد. در این قسمت شما میتوانید با حوزه های مختلف شرکت تماس برقرار نمایید و از طریق فرم نظرات و پیشنهادات درخواست،نظر و پیشنهاد خود را ثبت نمایید.
  • به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوری گردد.
  • تارنمای شرکت آب منطقه ای زنجان بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید.

در این صفحه زمانهایی که پورتال از دسترس خارج خواهد شد اطلاع رسانی می گردد.

  • اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی گیرد.

هدف :

  • هدف از این توافقنامه این است که خدمت با کیفیت هرچه بهتر از طرف شرکت سهامی آب منطقه ای زنجان  به  خدمت گیرندگان  ارائه شده و مورد توافق و رضایت آنها قرار گیرد.
  • این بیانیه، سطح توافق دو جانبه در خصوص خدمات ، روش­های نظارت و مسئولیت­های سازمانی را در صورت لزوم مشخص می­کند.

 

مسئولیت­ :

  • حوزه ستادی آب منطقه ای زنجان موافقت می­کند که خدمت را به ترتیب زیر ارائه نماید:

اطلاع‌رسانی از طریق رسانه‌های آب منطقه ای زنجان (پورتال، سامانه ارسال پیامک، سروش و واتس آپ)

  • آب منطقه ای زنجان دارای مجوز ایجاد و اجرای سیاست­های صدور پروانه‌های صنعت آب برای عموم مردم است که مستندات آن به شرح ذیل می­باشد:  
  • قانون توزیع عادلانه آب
  • قانون تعیین تکلیف چاه های فاقد پروانه
  • دستور العمل اجرایی قانون تعیین تکلیف چاه های فاقد پروانه
  • آیین نامه اجرایی فصل دوم قانون توزیع عادلانه ی آب

 

تعهدات متقابل خدمت­ گیرنده و دستگاه اجرایی :

  • خدمت گیرنده موظف است اطلاعات خواسته شده را به درستی و به صورت صحیح ارائه نماید.
  • در صورت نیاز به انجام عملیات تغییر و نگهداری که منجر به عدم دسترسی به خدمت در ساعات مورد نیاز خواهد شد ارائه کننده خدمت مراتب را از قبل اطلاع رسانی خواهد نمود.

 

هزینه­ ها و پرداخت­ها:

  • هزینه‌های دریافت خدمات از طریق سامانه بروز رسانی ، محاسبه و صادر می شود و در شناسنامه خدمت/ بخش هزینه ها اطلاع رسانی گردیده است .

 

دوره عملکرد:

  • این خدمات همیشه و به صورت برخط در اختیار خدمت‌گیرنده بوده و اگر به دلایل فنی نیاز به قطع خدمت وجود داشته باشد بر روی صفحه اصلی خدمت تاریخ و ساعت آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

خاتمه توافقنامه :

  • در صورتیکه آّب منطقه ای زنجان  تشخیص دهد ارائه این خدمت باید براساس قوانین و بخشنامه‌های جدید متوقف گردد این موضوع از طریق رسانه‌های رسمی این شرکت اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 تاریخ ثبت : 30 خرداد 1396
  آخرین به روزرسانی : 19 اردیبهشت 1401
 
 4304
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 204
  • بیشترین بازدید همزمان : 516
  • بازدید امروز : 752
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 10,018,321
  • آخرین به روزرسانی : 17 دی 1403 14:47:22
  • شناسه IP شما : 3.14.144.56

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : زنجان، ضلع شمالی فلکه قائم، شرکت سهامی آب منطقه‌ای زنجان
  • کدپستی : 4513713133
  • تلفن : 02433441041
  • فاکس : 11-02433136310
  • پست الکترونیکی : info[at]znrw.ir
  • پیامک : 3000819190
  • تلفن گویا : 02433136000
اندازه فونت
بزرگنمایی
عدم نمایش تصاویر
تضاد رنگ
سیاه و سفید
بازنشانی